четвъртък, 3 декември 2015 г.

Петдесет нюанса сиво в имейли III



От: книгата „ПЕТДЕСЕТ НЮАНСА СИВО от Е Л ДЖЕЙМС”
Подбрано от: Петя Драганова (cc)

Creative Commons LicenseПетдесет нюанса сиви мисли by Петя Драганова is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Bulgaria License.

От: Анастейжа Стийл
Относно: Зрели хора
До: Крисчън Грей
Не си ли на среща?
Радвам се, че ръката ти е била зачервена и те е боляла.
А ако трябваше да слушам тялото си, сега щях да съм в Аляска.
Ана
ПП: Ще помисля как да прегърна и да приема тези чувства.

От: Крисчън Грей
Относно: Не звъни на полицията
До: Анастейжа Стийл
Госпожице Стийл,
На среща съм и обсъждам и обсъждам фючърсния пазар, ако това наистина Ви интересува.
С Ваше позволение, ще си позволя да отбележа някои статистически данни.
Ти не излезе и остана с мен, макар че знаеше какво щях да направя.
Не ме помоли да спра не използва нито една от кодовите думи.
Ти си зрял човек и като такъв имаш своя избор.
Честно казано, с нетърпение започвам да очаквам следващия път, когато ръката ще ме боли по този начин.
Очевидно е, че не слушаш правилната част от тялото си. В Аляска е много студено и няма накъде да бягаш. Ще те намеря.
Помниш, че мога да проследявам телефона ти, нали?
Марш на работа.
От: Анастейжа Стийл
Относно: Маниак: последици
До: Крисчън Грей
Търсил ли си специализирана помощ или терапия за склонностите ти да преследваш хората?
Ана
От: Крисчън Грей
Относно: Маниак? Аз?
До: Анастейжа Стийл
Плащам на прочутия доктор Флин цяло състояние, за да разреши склонностите ми да преследвам хората и другите ми... склонности. Заминавай на работа.

От: Анастейжа Стийл
Относно: Скъпи шарлатански услуги
До: Крисчън Грей
Мога ли най‑скромно да Ви предложа да потърсите второ мнение? Не съм сигурна, че усилията на доктор Флин са ефективни.
Госпожица Стийл

От: Крисчън Грей
Относно: Второ мнение
До: Анастейжа Стийл
Не че ти влиза в работата, скромно или не, но доктор Флин е ВТОРОТО мнение.
Ще се наложи да караш бързо в новата си кола, с което ще се изложиш на допълнителен и нежелателен риск. Смятам, че това е срещу правилата. ЗАМИНАВАЙ НА РАБОТА.
От: Анастейжа Стийл
Относно: НЕ МИ КРЕЩИ С ТЕЗИ ГЛАВНИ БУКВИ
До: Крисчън Грей
Като обект на Вашите склонности да преследвате хората, смятам, че това всъщност е моя работа.
Не съм подписала още, така че правила‑мравила не започвам работа преди 9:30.
Госпожица Стийл

От: Крисчън Грей
Относно: Интересни думи
До: Анастейжа Стийл
Мравила? Не съм убеден, че тази дума съществува в тълковния речник на Уебстър.
От: Анастейжа Стийл
Относно: Интересни думи
До: Крисчън Грей
Намира се няколко страници след „маниак" („маниак по контрола", „маниак по проследяването").
А интересните за мен думи са в раздела с категоричните ограничения.
Ще спреш ли вече да ме занимаваш?
Бих желала да отида на работа с новата си кола.
Ана
От: Крисчън Грей
Относно: Предизвикателни и забавни млади жени
До: Анастейжа Стийл
Ръката ме сърби.
Карай бавно, Стийл!

Няма коментари:

Публикуване на коментар